Onderwerp: ‘De Buurtbus voor en door u’

Graag nodigen wij u uit voor de buurtbusbijeenkomst op maandag 1 september vanaf 19:30 uur in het Gemeentehuis te Schagen.

De Buurtbus voor u:

De provincie stelt middelen beschikbaar om de buurbussen financieel mogelijk te maken. Connexxion levert de bussen. Daarnaast dient er een vereniging te worden opgericht, die de organisatie en coördinatie van de buurbussen op zich neemt. En er zijn chauffeurs nodig die op de bussen willen rijden. Anders gezegd: de buurtbus kan alleen rijden met behulp van vrijwilligers. Vrijwilligers voor het bestuur van de vereniging van vrijwillige buurtbuschauffeurs. Lijn 2 loopt van Schagen tot Obdam, via Barsingerhorn, Kolhorn,Lutjewinkel, winkel, Nieuwe en Oude Niedorp, Hoogwoud en Opmeer.

De Buurtbus door U:

Om de buurtbus mogelijk te kunnen maken, vragen wij om uw hulp:

Zoals genoemd bent uitgenodigd voor de bijeenkomst op 1 september a.s. Op deze avond wordt meer informatie verstrekt over het project en over hetgeen van de potentiele vrijwillers wordt verwacht. Wij bieden alle aanwezigen deze avond de mogelijkheid zich aan te melden als vrijwilliger.

Wij hopen u te mogen begroeten in het gemeentehuis te Schagen (adres: Laan 19 te Schagen) op 1 september aanstaande vanaf 19:30 uur.